torsdag 13 juni 2013

Skolavslutning imorgon:))

Hej! 
Imorgon är det skolavslutning..jippi!!!

Men såhär har min vecka sett ut!

Tis: skoljoggen
Ons: fotbolls tunering i skolan då!
Tors: stafetter och bad!

Så idag går jag inte på träningen för är dödligt trött så jag skippa den!
Men ska snart fixa med ansiktsmask och mina naglar och så! Och sen ta fram allting inför imorgon!

Vad tycker ni?

Jag tänkte göra en video "gör iordning mig till skolavslutningen"
Då jag visar nu dagen innan hur/vad jag gör och allt sånt! Sen imorn när jag gör iordning mig och så!!
Så vill ni att jag ska göra det kommentera det då!! Annars gör jag det inte:) och vet inte om ni hinner se detta inlägget idag men om ni gör det kommentera om ni vill att jag ska göra det då och gärna tips på andra videos också!!visar också då hur jag sminkar mig och hur jag fixar med håret!

/Linnea 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar