måndag 10 juni 2013

Olivia ......

Vad hatar du mest på nätet? 
- hmm jag hatar nog MEST nätmobbning fattar inte. hur det kan skada många människor och dom som mobbas både skämmas tänk er för va ni skriver till varandra spellar  Ingen roll om det är kompis/familj/släkt osv..   Usch! Jag kan erkänna att jag har ALDRIG skrivit eller gjort något dumt på nätet!!

Vad gillar du mest på nätet ?
- jag gillar att man kan få kontakt med varandra och många roliga grejer som man kan göra spela m.m.. ✌

Blir du glad när någon säger/skriver något fint om dig?
- haha ja det blir jag , om man lägger ut någon bild så får man alltid en kommentar som det kanske står finis❤ Och man känner att man har så fina vänner<3 tänk och få en dum kommentar som det står ful , då blir man ju jätte ledsen och det kallas NÄTMOBBNING ! 

känner du att det finns en person som du kan säga allt till?
- Ja det är både vuxna och barn som jag kan vända mig till om det skulle vara något om man inte mår bra eller något annat! Tex min fröken kan man lita på så hon känner man Att jag kan gå till och många andra...

Finns det EN person du verkligen älskar❤?

- ja SJÄLVKLART❤❤. :*




//olivia blev en liten svar på frågestund typ;D



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar