söndag 9 juni 2013

Hola!

HEj!
 var inte med och spelade match idag för min fot:( men går inte på kryckor utan kan gå nu iaf:) men imorn så ska vi på klassresa till Liseberg,.så jäkla kuul!!!!!
Men idag har jag inte gjort mycket bara slappat och hejat på mitt lag när det spelade:) det förlorade tyvärr med 3-0 men dom var duktiga:)))
Men har nu duschat och packat klart inför imorn ska platta håret imorn också för sover i en bulle så det kommer stå åt alla håll men Jaja;))
Gjort några videos som kommer komma upp men kanske bara på videofyme så vill ni se dom så heter jag
linneacarlsson

Men aa är så jäkla taggad inför imorn har längtat så mycket!!!!
Men iaf kommer upp dagensoutfit imorn och ska försöka ta massa bilder imorn men vill ju också njuta av att det är det sista vi gör med klassen innan vi splittras typ också så ja men ska försöka. Kanske blir nått blogginlägg i bussen dit och hem men inget annat inte när jag kommer hem heller för är typ hemma 22.30 och då är jag nog rätt trött men det kanske blir på tisdag med alla bilder och så!! Men som sagt dagensoutfit kommer upp imorn kanske i video eller i text. Jag ska göra en video om bobbo och allt det och en smink video för det har ni velat ha så ska göra det nån dag! Och sen även visa hur jag sorterar och har mitt smink och lite vad jag har för det var nån som ville se det. Sen kanske jag gör lite videos jag vill! Men det nya videofyme äger för videon laddas upp as snabbt även fast den är lång! Så kanske blir mer videos nu!! 

Fråga till er! 

Vad vill ni att jag och olivia ska gör för videos och inlägg alltså typ 

Inlägg: 
Skriva om nån produkt,nått djur, dagens outfit varje dag typ sånt 

Videos:
Alltså tips på vilka vides vi ska göra typ mer sminkrelaterade videos eller liknande?

Så kommentera vad vi ska skriva om och vilka videos ni vill se! 
Och om det är nått inlägg ni vill att vi ska göra gör vi det typ på datan och lägger ner mer tid så det typ blir perfekt så 

KOMMENTERA! KOMNETERA!!  KOMMENTERA!!

/ Linnea 

2 kommentarer:

  1. Video: visa erat smink och gör en smink video!

    SvaraRadera
  2. Visa dagens outfit och skriva vad kläderna kommer ifrån , och skriv lite mer om vad ni tycker är kul tex era sporter och sånt :)

    SvaraRadera