lördag 8 juni 2013

Krya min fina❤

 Hej...
Ville bara säga typ vid kl: 18:00 elle nåt så skickade Joel till mig: - vet du vad som har hänt med Amanda ? Jag fick en klump i halsen och började bli orolig ! Och då skrev jag - nej vad har hänt ..! Då skrev han att hon ligger på sjukhus ! Blev jätte orolig och ville bara veta mera men så skrev hon på Facebook för en timme sen eller något att hon mår bra nu men hennes kropp hade domnat bort o hon hade spytt många gånger och doktorn trodde det var migrän,! Kände så skönt o veta vad som hade hänt för fick ont i magen!!!!!! Men Amanda träffade jag när ja va ungefär 2 -3 år och då började vi på samma dagis och allt❤ O vi började "leka" med varandra o va på dagis då ,Sen så har vi alltid varit ihop och haft fruktansvärt roligt och om vi skulle bli arga eller sura så vet vi att vi håller ihop ändå❤ Jag och Amanda älskar choklad SPECIELLT Amanda om hon inte får choklad på en vecka får hon damp typ haha ;D Vi har Samma intresse med fotboll och ridning vi kanske ska låna en häst eller två i sommar om vi hittar någon ska bli jätte kul;D Men Amanda du är bäst :* ❤.     
     OAF=oliviaamandaforever❤.   ~krya~




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar