söndag 31 mars 2013

Veckan....

Hellooo! Idag ska jag inte göra något speciellt men på kvällen kommer några till oss! Igår va de påskafton och då sköt vi "raketer" men min mobil dog så han inte ta kort men jag tror att Jennifer tog massor och kort och om ni vill se så håll koll på hennes blogg❤ http://www.jennisgg.blogspot.se. (Och Linnea la ut lite Bilder me)
Men imorgon vet jag inte va jag ska gör à har massor och läxor me så jag får öva lite på dom osv... Och tisdag ons tor fre skola;( Men på fredag ska jag nog köpa mina nya fotbolls skor;) lördag vet ej och på söndag, Ska jag åka och kolla på en häst som jag kanske ska låna i sommar;) den är svart men rätt så stor 165 cm lång haha så får använda en pall för att komma upp;D men den är jätte snäll och gillar både dressyr och hoppning så de ä bra! Och om jag lånar den så kommer jag självklart lägga ut massor och videos och bilder när jag rider....
Men nu ska jag äta mat och baka :)
Hörs senare;) love life ❤👊✌



///Olivia











Inga kommentarer:

Skicka en kommentar