tisdag 19 mars 2013

Längtar så sjuk efter nästa vecka❤..

Hejhejhej..
Nästa vecka ska det bli as kul:D Det är påsklov och ska göra bara roligt ;D Jag ska bada på Skövde arena med bästa elisia på måndag ska bli as kul, och sen någon annan dag på den veckan ska jag och Thilda åka och rida o ha as kul! Och det kommer videos och bilder :D Jag ska lära Thilda och galoppera har tjatat på henne ett år typ nu men nästa vecka ska hon bara:D Och hoppas att vi är friska för det går massor och skit tex jävla influens !! Rätt ut sagt;) (som jag typ har) Det är as jobbigt har varit sjuk i en vecka nästan nu men börjar bli bättre! :)Men Kul att det börjar bli många som vill va med och tävla på bloggen :D Och jag och Linnea kommer Lotta ut en vinnare när tävlingen har tat slut! Men gör ett inlägg sen;)

//







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar