onsdag 13 mars 2013

hej imorgon så har vi frilufsdag (stav?) men då ska jag iallafall åka till sunne dom som jag kommr vara med eller vad man skä säga är filippa och jennifer b det var bara vi tejer i 6:an som valde sunne så vi hänger ihop.känner mig lite forever alone med min bräda dom  åker ju skidor så men jag åka lika snabbt och så jag har ju gått i snowboard skola och åkt i många år så det som är jobbigt är att jag måste knäppa innan jag åke ner men det går fort nu när jag gjort det så många gånger.men lovar att det kommer bilder om imorgon fast det kanske blir på fredag om det ej bli imorn.men imorn går bussen 7 tror jag och vi kommer hem 18.45 eller nått sånt men ja vi hörs imorn om jag orkar annrs på fredag.

tjingeling<3

LINNEA

fått kläderna till dopet nu<3<3<3<3<3<3

1 kommentar: