måndag 25 mars 2013

cupen

hej nu är jag hemm eller a kom hem igår på kvällen så tänkte bara säga vad vi har gjort och sånt så nu börjar vi..

fredag:
när vi kom dit var kl. halv 9 eller 9 så vi packade upp och gjorde i ordning pumpade madrasser och allt sånt. sen checka in stället eller aa skolan lite. sen var det dags att sova vid 11 halv 12 för vi skulle upp ganska tidigt och vi ville ju va pigga och taggade.

lördag:
vi gick upp tog på oss match kläderna gick och åt frukost sen borstade vi tänder och allt sånt och sen åkte vi till arenan. vi spelade första matchen och vi var ovana och ja så vi förlorade.sen körde vi andra matchen och ja förlora den med men det var så oschyst spel från dom så aa jag stuka foten och flera blev ledsna men jag ville inte gå ut så sprang med stukad fot men sen kom en ledare och bärde ut mig hah fast jag inte ville...
men jag sen åkte vi till skolan och åt spagetti och köttfersås det var väll si sådär gott men det gick.sen var vi i skolan  vi slappa lite och sen åkte vi och spelade vår 3 match vi fölorade  ännu en gång men vi höll humöret uppe sen kördevi de sista och vi förlorade men ja sen åkte vi hem och slappa och jaa sen sov vi.

söndag:
vi hade sovmorgon och sen åt vi och sen åkte vi och spela match och sen duscha sen åkte vi till aros fortet och det är typ som boda borg eller fångarna på fortet det var skit kul mitt lag fick 30p och dom i vårt lag som fick mest poäng i sitt lag fick 301p så ja vi klarade vissa banor med det hände inget så det var bara att gå ut.men sen åkte vi hem och ja det var skönt.

jag kunde berättat mycket mera invecklat men det skulle bli en skiiit lång text och det skulle ta aldelles för lång tid.men nu vet ni lite. har inte super koll på hur mycket vi förlora med men när vi vann vann vi med 2-0 kommer ihåg det för att jag gjorde målen...haha
men nu ska jag gå och kolla på tv eller nått så hejdååå


LINNEA

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar