tisdag 14 augusti 2012

städat!!

hej heej!!! har price  tat en paus från städeriet;) har inte bloggat på läge  nu men ska försöka och skriva lite mer... men i söndags så åkte vi båt på värnen med mamma pappa jag och amandis!! jag och amanda åkte gummibåt bakom båten men det gick inte så bra!men har prices städat toan här uppe jag tappade damtrasan i toaletten som jag VAR TVUNGEN och ta upp den!!!!! men det blev la rät så bra. men snart ska jag åka på fotbolls träning och på torsdag ska jag ha match mot tidaholm som vi vann med förut 8-0 så det blir nog lätt men man ska aldrig säga något!!! men på måndag BÖRJAR vi SKOLAN!!!ushhhs sommarlovet har gott så fort det har ju inte varit säkilt varmt heller!!! men jag får la börja och städa mitt rum med!!!

1 kommentar:

  1. sorry glömmde skriva vem det va i från men det va ifrån OLIVIA!!! asså inlägget=)

    SvaraRadera