lördag 25 augusti 2012

BRÖLLOP!!!!

heeeeej!!!! Idag har jag varit på bröllop!!! men nu är jag oss mormor och ska sova där tills imorgon!!!! Har precis flyttat lova hit för våran granne spelar AS hög musik´!! men imorgon så har jag match mot vomb!! vi ska bara vinna!! jag har inte bloggat så mycket men mobilen krångla och så men ska försöka göra lite mer.,.  Och linnea har inte hunnit med att blogga men vi får se om hon kan blogga mer sen;)      men jag har skrivit att jag var på bröllop! det var på torsö i en kyrka och det var joakim & carolina som gifte sig!!! ( min kusin)     Det var jätte fint<333     men vi åkte hem sen! mamma och pappa är kvar och sover över på en caming ddär för barnen fick inte vara med på kvällen för vi är jätte många barn i våran släkt!!!men det kommer bilder på bröllopet!!! Men  måste äta nu!!      bloggar mer imorgon kanske!!        ////olivia<333




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar