måndag 20 augusti 2012

första skoldagen!!!!

hej hej!!!!!! har precis kommit hem från nora! på morgon var jag as tröt för jag somna typ vid 4 på NATTEN! jag vet inte varför jag inte kunde somna! men idag har jag varit med nora linnea och thilda. först så var jag med thilda men då ringde linnea och nora och fråga om det gick å va!! men vi gick ut på altanen och så såg vi än jättestor geting som sätte sig på linnea och hon blev stucken!:(                    det svulnade upp men det gick bra sen!!!!!! men idag så var det första skoldagen! uschh det är jobbigt!!!  jag skulle kunna tänka mig 7 veckor till sommarlov!!!!!! men det är la skönt och börja  med !! imor är det ridning och sen börjar dansen:) det ska bli skitkul:))) men jag måste äta pannkakor nu men bloggar mer imorgon!!!! ///olivia;)  p.s TAGGA ROBINSSON!!!!!! kl 20:00                  

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar