söndag 26 augusti 2012

hej hej!

igår var jag i stan och fick med mig tre ssaker hem en utav dom är lite bara på skoj men den är rolig och det är en cruiser det är som en mini skatebord som är jätte lätt att åka på och sen köpte jag en mobil hållare med kedje band som man  hänger som ett halsband skit bra och snyggt:)och så köpte mamma ett par skor till mig ett par gula oäkta converse som jag är riktigt nöjd över har blivit lite skitiga för det har regnat men men..
så får se men min kusin alva ringer och frågar vad en "pysselsida" heter där man kan skriva ut bilder och sen färlägga och då tänkte jag ksk sätta mig och måla lite imorn för hitta en riktigt cool bild men kom på sen att vi har träning som jag inte kommer kunna gå på för har en jävla massa läxor  som suger:(
en posetiv grej är att det är inte jätte långt tills jag fyller år eller det är 17 dagar men inte så lång.
har varit på kalas oss min pappas kusin nelly:) 
imorgon är det skola imorgon det suger men det är bara att se fram emot helgen:)

som olivia sa jag kommer inte blogga super mycket om jag inte hinner för det är mycket läxor nu och fotbollen och så men ska försöka så gått jag kan.

ibland ska jag ksk försöka göra nått inlägg i skolan när vi har någon lite längre rast som jag hinner:)
länk till "pysselsidan" www.colorinpages.se

bilderkommer:)


linnea

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar