måndag 15 juli 2013

Öland / idag / ridpass

Hello! Nu tänkte jag skriva om Öland ❤ Vi hade en jätte fin stuga typ lyxig ;) det har varit hur varmt som helst det känns nästan som utlandet! Men i torsdag tror jag elle fredag så åkte jag O mamma in till  " sjukhuset" för hade JÄTTE ont i halsen kunde inte äta eller nåt! Hela halsen va igen svulen va hemskt! Och doktorn sa att jag hade halsfluss ! Fick inte bada !! Just på semester !! Åå! Alla bada utom jag men men....  Nu är jag bra äter penseln och äter ;) idag ska ja ta det lugnt men kväll ska jag till stallet och rida rida ut ❤ Det är bra rid väder lite disit så det ä inga flugor när jag rider ! Det kommer kort och kanske en video får se;) Men nu tänkte jag sätta på datan och göra en ny design' men vi hörs...

//olivia 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar