tisdag 23 juli 2013

Blandat...

Heej! Förlåt att jag inte har bloggat så mycket men har varit på badet med kompisar och varit i stallet osv... Men i söndags så var vi ute med båten lite och då åkte vi förbi Thilda O hennes familj ! Och jag stannade där så åkte min familj vidare så hämtade dom mig sen! O jag O Thilda badade åkte "jolle" haha as kul!❤ Så nästa gång vi åker ut åker jag nog till Thilda o Stina igen;D  Men annars se jag varit med elin här hemma och badat sovit i tält och solat☀  Men imorgon så ska jag nog vara hemma o ta de lungt kanske åker ut till jonte om vi hinner❤ Va ute idag o kollade till dom lite och jonte mådde jätte bra an äter rätt mycket nu;) Så behöver rida lite mer nu men han ska ju få lite "sommarlov" med❤ Och igår så va vi ute i säm några vänner har stuga där och vi badade o fiskade ☀✌ På torsdag ska jag O pappa fiska kräfter ❤ Gjorde jag och Thilda alltid jämt och "gungade" på ett träd som är typ röttet nu men den funkar haha;D  Men nu måste jag sova är as trött men vi hörs imorgon ...

~god Natt~
//olivia❤☀❤☀











Inga kommentarer:

Skicka en kommentar