lördag 13 juli 2013

hej!!!

hejsan! nu har jag kommit hem,kom hem för typ 3 timmar sedan. och vart jag har vart är i lidköping och på öland!
vi var först i lidköping i 3 dagar tror jag, sen åkte vi till öland i 1 vecka med mina kusinér vi bodde på ekerums kamping med dom. sedan åkte vi till köpingbaden men olivia och lite av hennes släkt och skulle åkt hem på torsdagen men vi stanna tills idag..lördag. och imorgon åker vi ut och seglar med tony och denice så efter det är jag ledig om vi inte åker ut någon helg. men det värsta somt för några dagar sen typ onsdag eller nått så blev min cykel stulen:( den  var inte ny som tur va men ändå cykel som cykel. så vi ska kolla på en ny och försöka köpa en billigare cykel på biltema eller nått för måste ha en i skolan för annars hinner man typ inte från gympan till nästa lektion. och sen gick mina foppa sönder så nu ska vi köta nya sånna också ett par äkta denna gånt... mycket tåligare att jag är så kräsen när det gäller skor och kläder så svårt att hitta. vill ju inte köpa ett par som jag inte gillar när det kostar ca 400kr. men nu ska jag ta och spela in nån video eller nått men ja då ser ni ju det! men nu ska jag försöka att fixa ett redigerings program till videorna så att det blir bättre och så men vi hörs... kommer bildbomb

LINNEA

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar