söndag 5 maj 2013

rummet snart klart:)

hej idag har jag monterat mitt nya skrivbord tagit kort med fotbollen och haft min minsta kusin här:) men det kommer enn room tour video snart an´tingen idag eller KANSKE imorgon för imorgon har jag fullt upp på riktigt.

6.50- gå upp
8.30-skola
15.20-skola slut
15.40-hemma från skolan
16.00- äta
17.00-samling till fösta serie match
18.30-match börjar
19.30-duscha
19.45-åka till farmor och äta kvällsmat
20.45-hos farmor
23.00-hemma och sova

tiderna är ungefär men som ni ser så har jag ful´lt up så bloggar nog inte imorgon men kanske gör en dagens outfit men inget mer men på tisdag är det helt ledigt om jag inte har läxor så då bloggar jag. sen på onsdag är det match igen fast inte lika brottom men innan matchen ska viåka in och fixa pass.§så lite brottom är det och torsdag och fredag är vi lediga....jippi

men det enda som är kvar i rummet är att ta bort mitt gamla skrivbord,dammsuga,sätta upp spegel och fixa men att byta kläder i garderoberna men det ska vi göra på torsdag eller fredag.

det är riktigt skönt för förrut hade jag typ lime grönt rum och det var väll fint då för hade ljusa tapeter men i detta rummet nu blir det mer ett "tonårsrum" typ för det är svart vitt och´grått och det kan jag alltid ha och jag är vär´kligen super nöjd men ja jag updaterar mer sen eller på tisdag:)

ha det bäst<3

LINNEA


har köpt en ny spegel också för min andra gick ju sönder och i den nya kan jag ta världens bästa outfits bilder ovh bilder över huvudtaget så det är super:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar