onsdag 8 maj 2013

Energi kicken!

Hej hej!
Nu ska jag sova för är as trött men jag skriver lite vad som händer imorgon då!
Imorgon ska jag på "ko utsläpp" i Falköping med Thilda och kusiner;) Sen på efter middagen vet jag inte vad jag ska göra riktigt!!! men iaf idag hade jag träning och Linnea spelade match idag och det blev 9-1 till dom tror jag:) jätte duktiga va dom! Men i helgen ska jag dansa och va i stallet och sen vara hemma och njuta utav helgen typ!! Men nästa vecka så går jag måndag sen ska hela våran klass och 5:a åka till Göteborg och spela "energi kicken" en fotbolls grej som kan vinna 15 000 kr eller va det va till klass kassan! Ska bli kul:) men nu ska jag försöka sova men vi hörs imorgon ..,


//Olivia  ~bjuder på en bild när jag var liten~




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar