tisdag 23 april 2013

Frågor om mig! Del 1!

6. Vad älskar du mest?- SKOR❤ o djur ;)
7. Beskriv ditt drömutseende.. = kommer inte på något ;)
8. Skriv namnet på din förebild - = Min "förebild" är väl lady Gaga eller något hon är GRYM<3
10. Har du kvar klädesplagg från då du var liten? Ja då :)
11. Den du senast sov över hos – Thilda tror jag;)
12. Vem skrev du senast med på Facebook? – Amanda :D
13. Är du nöjd med din profilbild på Facebook? – den funkar..

14. Vad väljer du, godis eller chips? –godis<3
17. Har du rykten efter dig? Nej
18. Din absolut sämsta egenskap? Haha vet faktiskt inte
20. En låt du är beroende av? Scream and shout :D
21. Vad stod det i ditt senaste sms? - det blir bra ;)
27. Vad hatar du? Jag hatar allt
Som är dåligt ! Nät mobbning ät ett utav det !
29. Vad handlade din senaste dröm om? När jag blir jagad av en Björn (HAHAH:D)
30. Vad gör du just nu? - ja ja svarar på detta:)
31. Hur lång är du? 153 cm ungefär
32. Vilken är den bästa svenska filmen? Eee vet ej,.
34. Vilken väljer du, Harry Potter eller Twilight? – Twilight
37. Accepterar du okända som vänner på Facebook? neeeej
38. Vem kramade du senast? – Linnea ;)
39. Vem träffade du senast? – min familj
40. Är du kär just nu? Jao
42. När grät du senast? Förrgår tror jag!
43. Sminkar du dig varje dag? Nä inte varje dag:)
44. Vem är du mest lik, mamma eller pappa? Mamma
45. Är du helsvensk? Jap :D
46. Den bästa bloggen? www.nellieberntsson.se tror jag;) och Loa såklart:D
47. En artist du inte gillar? Kommer ej
På en nu:P
48. En artist du gillar? LADY GAGA<3
49. Vad är det bästa som hänt dig? Oj! Att jag har ett underbart liv;)
50. Vad vill du bli när du blir äldre? Polis eller journalist eller något med smink :)
51. Om du hade fått en dotter vad skulle
hon heta du? - ee typ Emilia eller något :)

Det var massor och frågor om mig;) Men nu ska jag söva så vi hörs imorgon :)

//Olivia







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar