tisdag 23 april 2013

7 års olycka nu då:)

Hahah kom in i mitt rum och ser bara min spegel bara fall ner och crashar haha... Men aa ska köpa en ny:) funderar på att köpa en hel spegel om ni förstår istället för två speglar med ett mellan rum. Aa den spegeln ni ser på bilden med mig i haha.. Typ en sån har jag tänkt mig för den är as bra att fota outfit bilder och så. Men mamma får väll betala det:)
För på lördag ska jag och min mamma in till stan och jag ska köpa skolavslutningskläder,studentkläder och konfirmationkläder för jag ska på min kusins student och min systers konfirmation så då köper vi en klädsel till allt. För då får jag mer kläder tills vi åker till Rhodos. Jag kommer göra en video på vad jag köpt och aa kommer säkert få med mig mer hem. Ska köpa en bikini också tror jag till Grekland då:) men nu ska väll min otur fortsätta haha

Hej då alla fina läsare❤

LINNEA


I maj tänkte jag göra en video på när jag berättar lite om en concealer jag ska få den 3 maj. Hört att den är skit bra och räcker länge så är as taggad:)







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar