fredag 14 september 2012

sorry sorry sorry!!!!

jag är så ledsen för at jag inte har bloggat på asss länge men det har varit fotboll och skolan men jag ska försöka blogga oftare så ofta jag kan ksk ifrån sklan men det är inte mkt man kan skriva om då men kan lägga ut en lten text och ksk nån bild när jag är i skolan om jag hinner.
men jag har varit och kollat på när sveriges 16 mötte typ skottland eler nått och det sluatde 0-0 lite synd jag hade till och med målat sverige flaggan i fansiktet men men det vinner nästa gång.
sen ska jag spela match imorgon mölltorp brevik fagersanna tror jag (stavning?) men jag hoppas på vinst men man vet ju inte. idag åkte jag tåg in till falköping och köpte en tröja och ett par byxor jag köpte ett penfodral penna och linjal till skolan också kändes som om det behövdes.
jag har världens träningsvärk i benen också för jag har sprungit lite i stenstor som uppvärmning på idrotten och samma dag hade vi tema och då sprang vi från vår skola till den andra skolan och sprang slingan och sen tillbaka tl stp skolan så och sen på kvällen hade vi träning så jag kan knappt böja mig ner:(
men bildr på kläderna kommer.

1 kommentar: