måndag 10 september 2012

:(

heej1!! har precis kommit hem från amandas träning!!igår så skrev jag att jag var i falköping men lite senare på dagen  så va jag med linnea M!! vi va istallet och va med hästarna!! vi skulle rida, så linnea skulle rida först! hon hoppade upp och jag hållde brevid.. när vi gick 3 steg så kände jag att jag tappade grimskaftet och hästen stegrade över mig, och linnea satt på. jag blev trampad och ramlade, och hästen galopperade runt, linneas pappa skrek till linnea: släg dig av!!!! det gjorde hon och hon slog i huffden och låg där! jag sprang till henne och lyfte henne upp jag skyndade mig  och uppna hagen! linneas pappa fick tag i hästen så att den skulle lugna ner sig... men det gick bra sen! men jag har en stor bula i huvudet och blå på foten!Linnéa är blå på huften och kan typ inte gå!! men vi tror att hästen fick ett geting bet eller något för den har aldrig stegrat eller något förut!!! Men jag måste äta kvällsmat nu! men god natt<33  ///olivia





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar