lördag 28 juli 2012

I´M A BACK!!!!!

HEJ HEJ!

NU ÄR JAG TILLBAKA EFTER MIN LILLA BLOGG PAUS<3
sitter nu i husvagnen på gotland vi åkte hit förra söndagen så har vart här 6 dagar!
har hunnit med mycket ska försöka bärätta så mycket som går men det har varit en hel del.
på söndagen när vi kom så slappade vi typ bara och kollade in kampingen och såg hur den såg ut och sen kollade vi självklart i stranden det är en stenstrand men riktigt fin.sen har familjen varit på badlandet en halv dag för sen gick vi in till sommarlandet det är typ där man åker karusseller och sånt det var kul men lite mer för  små barn men det var kul det var en tävling man skulle kasta en basket boll i en basketkorg och om man träffade så vann man en jätte stor basket boll har typ kört på den 15 gånger och har bestämt att jag ska VINNA är ju en sån vinnar skalle.
sen har jag och wilma vart inne på båda ställerna en annan dag sen kom våra kompisar ochh då var vi inne en dag till. sen har vi cyklat till en strand och så badade vi (jag) det var mysigt sen har vi vart i visby och ätit glass fanns typ 100 oliKA sorters glass<3<3
sen köpte jag ett armband på marknaden men jag tappade det inne på badlandet så jag köpte två nya eller pappa betalade men det ena har jag på mig och det börja gå sönder för att jag har badat så mycket men sålde det ena till tony för 40 kr hehe...  men ska köpa två till för 50kr sen köpte jag presenter till filippa och jennifer. jag didi och mamma har varit på tofta badstrand idag solen stekte på bra men vattnet var is kallt.jag och didi har gjort ett avtal att jag ska lära mig en dans som dom dansade på ett prgram "kompisar på nätet" det är bäst så ska kunna dansen när vi åker till åre vi bokade det i går vi ska fira jul där vi åker en dag innan julafton sen åker vi hem en dag innan nyårsafton<3 så bara börja öva . vi har gjort en massa mer skulle kunna skriva typ i 20 minuter till men nu har ni fått en liten koll på vad som hänt under min bloggpaus sen innan vi åker hem ska vi spela cup i hälsinborg ska bli as kul sen ska laget till danmark först och gå på tivoli<3 ska gå en promenad och fota så när jag kommer tilbaka så ska jag ladda över dom till datan och lägga ut världens bildbomb. har också fått en iphone 3 men kan inte ringa eller sms:a än för den är låst men snart så. kommer bilder strax...''

/// LINNEA<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar