torsdag 26 juli 2012

:);):)

Haj haj!!!/). Idag har jag varit barn vakt och badat;)för två eller en vecka sen så var jag hos Linnea och bestämde att vi inte skulle bita på naglarna!!om man gjorde det så skulle man betala till den andre 20kr! Men jag har inte bitit en ända gång och dom har växt lite;) men vet inte hur läge vi ska fortsätta !! Men iallafall så skrev jag att jag hade varit barn vakt!! Dom heter Ellen och vilda och meja!! Vi har spelat fot Boll och vi har badat!! Ska kanske bada med dom imorgon med! För jag har ingen och va med på dagarna!!!!! Men imorgon så kommer mormor o morfar hit till Öland :) för på fredag eller imorgon så ska vi hyra en tramp båt:) det kanske inte låter så kul men det är det om det är fint väder som det har varit!! Utom en dag eller det var fint men det blåste lite iallafall på stranden och lite här uppe med!! Men nu så sitter jag med mamma och myser:) kanske skriver ett inlägg imorgon med;). Puss ///Olivia

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar