tisdag 6 augusti 2013

Gott & blandat..

Hej!! Har nästan inget internet för sover i husvagn med Thilda igen ! Men ridpasset gick bra mycket skritt och trav och lite galopp i slutet hoppa över en liten bom haha han älskar och hoppa ska börja och hoppa snart när dom har gjort ordning padocken där ute asså "ridbanan"❤ längtar så tills jag kan hoppa med han❤ Men men jag ska försöka filma mer har fått sms och sånt att jag ska filma så ska säga till pappa eller mån filma lite;) Imoron ska vi kanske ut till stallet och gosa med dom! Och sen på kvällen ska vi spela match med F-14 ska bli jätte kul❤ Men nu sitter vi här och Thilda är irriterad (jätte arg!) över att det inte finns internet så hon inte kan se på programmet FÅNGAD Hahahahahha! Men ska verkligen försöka blogga mera har inte blivit så under sommaren för har varit på Öland,istallet, va med kompisar osv.. 
Och jag och denice ska till lisberg på skolveckan den första vecka;) Ska bli skittt kul:D och sen ska jag O mamma åka till Ullared och köpa lite till min "prins"jonte❤❤❤ köpa täcken,spray så han blir riktigt snygg och fin ;D Men nu får jag försöka säga till Thilda här att hon ska lunga ner sig haha vi hörs...

//olivia ❤

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar