onsdag 13 februari 2013

hallo


nu är jag hos farmor och vi har precis kommit hem ifrån stan. Vi har små shoppat lite:)

jag köpte:

  • nässpray
  • tröja
  • ring
  • (nagelack) fick av farmor innan stan:)

okej vet inte varför men känner för att göra ett långt inlägg så tänkte berätta lite om varje grej jag köpte eftersom jag har köpt så pass lite grejer så kommer det även en eller två bilder till varje text.

NÄSSPRAY
okej jag köpte nässprayet för att jag är super duper förkyld och kunde knappt andas genom näsan för jag är så förkyld har även rinnsnuva så då tänkte jag att dettta nässpray skulle hjälpa för både näs täppa och rinn snuva så det var ju perfeckt.
affär: Apoteket
kostar: 60kr
namn:Otrivin comp



TRÖJA
jag vet inte riktigt varför jag köpte en tröja behöver väl kanske inte direkt en tröja just nu men jag tyckte den var så snygg så ja den var billig också:)
men jag är ändå nöjd med att jag köpte den.
affär:gina tricot
kostar:99kr (ingen rea)
står på:holy chic
hahaha ful min
                                                                               men bjuder på bilden

 
 
RING
det var rea på gina tricot så jag passade på.Alla smycken det var en röd lapp det stod sale på kostade 10kr så självklart så köpte jag nått. ovh jag köpte en ring. har faktiskt velat ha en ring ett tag men inte en sån skulle bara vilja ha en vanlig en ring.Men nu blev det en två fingars ring och tyckte den var skit cool så jag köpte den.
affär:gina tricot
kostar:10 (rea) vanligt pris 129kr
är: tre vargar två huvuden mot den i mitten som kollar framåt.


NAGELACK
okej jag köpte inte ett nagelack utan när vi kom så fick jag det av farmor:)
ass cool färg det är värkligen en cock rosa färg.
aa det är en stor burk och är bara hur cool och sommrig färg.
vet inte vart e är köpt eftersom jag fick den.
nummer:K014


LINNEA

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar