söndag 20 januari 2013

förlåt :(

hej hej förlåt för att jag inte bloggat men det går inte blogga från mobilen vet inte varför men det typ krånglar. Hade en super bra fredags vi va och spela laserdome och sen åkte vi till sprtvallen och kolla på bilder och kolla på film. Glömde tyvärr att ta med mobilen så att har inga bilder men ja det var en super dag iaf.
ksk inte blir så mkt bloggande för mig förrens det funkar att blogga genom mobilen.
igår va vi oss farfar tills idag och ju är jag hemma och målar naglarna och kollar på tv.
vi kanske inte lägger upp så mycket text men det är för att när vi själva läser andras bloggar så läser vi hälldre lite text och några bilder än en skit lång text och en bild.
nu skriver jag ju en l¨ng text men det är bara för att jag inte bloggat så mycket.
ibland när vi bloggar genom mobilerna så publiceras inte alla inlägg men vi försöker göra så det publiceras:)

 
LINNEA

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar