söndag 2 december 2012

hej hej ska snart gosa ner mig vid tv:en och kolla på solsidan när det börjar!
idag har caroline klippt oss och det blev jätte bra<3 tack så mycket<3
har typ inget att skriva om jo mina kusiner var ju hos oss i lördags och vi åkte pulka och så bakade vi ju självklart pepparkakor<3 mmm...
men hittade eller aa hittade vi har en dator som bara låg bakom vår dator som vi använder jag trodde inte den fungerade men det gjorde den så frågade om jag fick den och det fick jag men den är ganska seg ibland men inte alltid så I´m a happy girl<3
men möblerade om i mitt rum i lördags och storstädade det blev super fint!
imorgon blir det att pluggapluggaplugga gör matten och engelskan men blir ksk att gör några sidor i svenska boken om jag hinner och orkar!
men nu ska jag bänka mig vid tv:en

kolla in desssa bloggar<3:

www.denicewilma.blogg.se

www.gunillasljusglimtar.blogspot.com

www.jennisgg.blogspot.com


hejdå
Linnea

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar