tisdag 3 april 2012

kollar tv...

hej hej!

jag sitter nu i farmors soffa och kollar på tv  skönt.
när jag kommer hem blir det nog att gör i ordning mitt rum städa lite.
vi har ju sovit över oss farmor sen igår tills idag (mysigt) men mamma och pappa hämtar oss efter jobbet och då ska man hem har ju inte vart hemma mkt nu eftersom att vi har vart i vemdalen och nu oss farmor då men sen får vi se vad jag gör imorn om jag är med nån kompis eller bara är hemma och slappar.
det vore skönt att bara slappa lite imorn men man ska ju passa på att vara med kompisarna nu på loven när man har hela dagen och inte nån timme bara.
när jag kommer hem så ska jag städa så mkt jag hinner för sen ska jag på träning.
känner riktigt för träning känner att jag behöver röra på mig förutom i vemdalen så har jag bara legat o kollat på tv så är riktigt sugen på träning när jag kommer hgem ska jag ladda över bilder från vemdalen om jag hittar dom och sen får vi se men jag tror att bilderna kommer imorn.

// linnea<3

1 kommentar:

  1. Puss på dej goa Linnea....mys här hos farmor är såå gott...kramis....<3

    SvaraRadera